Sunday, October 5, 2008

x15thboys "Open House" @ rumah 970



Assalamualaikum skotsss, di kesempatan post kali ani saya, 970 bersama keluarga ingin mengucapkan berbanyak2 terima kasih kepada skot2 yg berkesudian dtg ke "Open House" yg telah saya "Organize" kn pada raya ke 3 walaupun byk durang ani yg terpaksa "liun-liun" nya urg kitani kn mencari jln n simpang dan terpaksa meredah hujan lebat pada malam tersebut pun masih jua durang ani "tekarih" untuk "bedudun" besama2 untuk memeriahkan suasana pada malam tersebut dan sekali lagi ingin saya ucapkan berbanyak2 terima kasih kepada bisdurang, dan disini saya juga ingin memohon maaf sekiranya makanan/ jamuan yg di sediakn mengikut seadanya saja.

Sekian, Mohon Maaf Zahir Batin atas segala kesalahan dan tutur kata minta di halalkn makan dan minum dari saya. 970 N family.

..SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..

p/s:- skot2 yg dtg awal 2 my house but not in d pics 969 n family, 982 n family, 983 n family.

2 comments:

Anonymous said...

1sssstttttttttt again...yeay...

Selamat hari raya jua skot..maaf zahir batin.. makanan atu nda penting tu..yg penting dapat berziarah and maaf-maafan..by the time ku sampai kerumah mu..tangki ku 5/8 sudah isinya wang..so no worries..bukan plang nda berkesudian makan..nganya kanyang..krg luan kanyang bepenyakit tah pulang krg jadinya..heheh..nda ja..neway..kau(970) ku maafkan..hehe aku ko maaf kan kah?? kekeke

Anonymous said...

hahaha..973.. no worries wang ku maap kn.. ikhlasss...heheheh