Tuesday, July 22, 2008

15 XBoyz FC




Ani lah pemain2 bola yang bermain 955,956,959,960,964,966,970,973,981,984,987 dan pemain import rudy,sham, c ham n pg sohardi. Pada perlawanan tersebut team kami mendapat kekalahan 5-1, Ketua pasukan mengharapkan dmasa2 dan hari2 akan datang team ini akan lebih menunjol lagi dgn ada nya pemain2 import yang berkaliber, Insyaallah dgn memberi semangat lagi team ini akan berlwn pada waktu mlm, padang, masa dan haribulan yang akan diumumkan kemudian, tema 15 XBoyz FC "LOSE WISELY WIN WHO KNOWS!" Gambar ani diambil semasa selesainya perlawanan 1st half, Tetapi pemain2 masih lagi mampu tersenyum lebar dan menyahut cabaran demi cabaran hehehhehhehhe.

9 comments:

Anonymous said...

1ssstttt.....aku ada jua tadi man..hmm..napa..walaupun bukti nada..tp aku tetap ada bersama kamu td..heheheh..sal ku tahu ceta PANYU..hehe..sapa nada ia na tau tu ceta panyu ah...heheh

Anonymous said...

scot ku tambah dah tu 973 hehehehe jgn marah ah

Anonymous said...

scot ku tambah dah tu 973 hehehehe jgn marah ah

Anonymous said...

966..lau keeper a2 lain x mesti samseng skit skot lau kn merabuti bula a2..heheh..tp 973 dtg a2 pun sal 120Gb..tau jua urgg..hehehehe

Anonymous said...

hehehe...ada sdh..kira aku nada dlm gambar sal aku cameraman lah td tu ah skot..heheheh..edit lagi..si HAM pemain import tinggal skot.

964 said...

973..bukan aku yg masukan post ne..966 x masukan...

:-)

Anonymous said...

964..sori wang..ingatkan ko upload haritu sal ko tranfer gambar sama si ingsang masa d grandstand..hehe..no worries bro..

964 said...

970..Mcm mana ku kn view chatango rah pc ku ah?pa kn ku upload g ne?

:-(

Anonymous said...

964..ko cuba web browser mu pkai mozilla firefox man..download ja. jn pkai intenet explorer.tau install flash player activex. aku pun ikut kwn.heheeh.. cuba sja man.. lau mash kn minta blikn pc bru th ya 2.